lørdag 21. mars 2009

Eksempel på kvalitet

Dette som et eksempel på kvaliteten på rasistenes argumentasjon.

En viss «Tom» likte ikke innlegget jeg skrev om rasisme. Han likte det så dårlig at han skrev denne «kommentaren»:

«Å jeg gleder meg til Islam blir den dominerende ideologi i Norge. Da er det igjen mannen som er sjef, og som fritt kan ta for seg av alle disse deilige langhårede objektene, enten de vil det eller ikke. Jeg skal ha minst 10 kvinneslaver. Jeg gleder meg til å følge Koranens oppfordring til å ta så mange kvinner jeg vil!!!»

Han prøver å gi inntrykk av en viss ironi, antar jeg, men jeg tror ikke det er ironi. Jeg tror han mener det. Jeg tror dette er typisk for en rasist. Egentlig, innerst inne misunner han disse muslimske mennene han rakker slik ned på, misunner dem fordi de har kustus på sine kvinner. Og jeg er selvfølgelig ikke meningsberettiget fordi jeg bare er en dum jente.

Med en stor del av Norges befolkning som sier seg enig med dem som hevder at radikal islam er en trussel i Norge, så bør man ikke forundres over noe lenger. Hvor dum går det an å bli?

Og menn som Tom fantes i Norge lenge før muslimene kom hit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar