lørdag 7. mars 2009

En uting på jorden

Jeg har lest og fundert en del i det siste, sjekket historiebøker og historiske bøker for å sjekke om mine stygge mistanker hadde fundament i virkeligheten.

Følgende spørsmål åpenbarte seg:

Er Fremskrittspartiet og Siv Jensen rasistisk?

Spiller de på frykt, hat og avsky ovenfor de fremmede?

Kan deres beskrivelser av muslimene sammenlignes med Hitler og nazistenes uttalelser om jødene?

Svaret må bli ja på alle fronter.

Hitler snakket om den jødiske trussel. Siv og hennes trofaste garde snakker om den islamske trussel. Hitler begynte også med å snakke. Det var først etter rundt ti år som innflytelsesrik politiker at snakket for alvor ble omsatt i handling. Hitler og kamerater brukte enhver anledning til å uttale seg negativt om jødene. Siv og garden benytter enhver anledning til å uttrykke seg negativt om muslimene, og det blir verre. Det er en progresjon over det hele som definitivt bør bekymre også de som nekter å la seg bekymre, nekter å kalle det ved dets rette navn.

Sammenligningen er absolutt på sin plass. En kan ta for seg område etter område og likhetene stirrer en i ansiktet. Den sterke militaristiske orienteringen, dyrkingen av den sterke leder, den fanatiske oppfatningen av lov og orden. Nå kan aldri Norge bli en mektig militær stormakt under fører Sivs ledelse, men hun og garden kan gjøre utrolig stor skade på det norske samfunnet. Vi ser hvordan det Israelske samfunn har blitt ettersom befolkningen har blitt stadig mer isolasjonistisk og fiendtlig ovenfor andre kulturer, og bare fire år med Siv i førerstolen vil være en tilnærmet katastrofe. Det vil ikke bare være muslimene som får lide, men alle.

Vil man ha støtte fra de brede massene, må man fortelle dem de dummeste og mest naive ting. Siv kjenner godt til denne sannheten.

«With satanic joy in his face, the black-haired Jewish youth lurks in wait for the unsuspecting girl whom he defiles with his blood, thus stealing her from her people.»
- Adolf Hitler (Mein Kampf)

«The greatness of Christianity did not lie in attempted negotiations for compromise with any similar philosophical opinions in the ancient world, but in its inexorable fanaticism in preaching and fighting for its own doctrine.»
- Adolf Hitler (Mein Kampf)

Jeg har blitt tagget av Glødende Glo, en av mine bloggheltinner. Dette er et tredje generasjons innlegg i rekken, som startet med Grenseløs. Siden jeg knapt kjenner noen bloggere, oppfordrer jeg alle som leser dette å skrive sin versjon av det. De jeg, blant andre tror kan gjøre en god jobb er Sigrun, Tiramteateret, Fjordfitte, SerendipityCat og Undreverset. Men som sagt jeg oppfordrer alle som har fått nok av fryktens fryktelige dans i dagens norske offentlighet til å gjøre et skikkelig forsøk.

1 kommentar:

  1. Å jeg gleder meg til Islam blir den dominerende ideologi i Norge. Da er det igjen mannen som er sjef, og som fritt kan ta for seg av alle disse deilige langhårede objektene, enten de vil det eller ikke. Jeg skal ha minst 10 kvinneslaver. Jeg gleder meg til å følge Koranens oppfordring til å ta så mange kvinner jeg vil!!!

    SvarSlett