fredag 6. mars 2009

Upløyd mark

Jeg hadde egentlig tenkt at dette skulle vært mitt første blogginnlegg, men jeg klarte å faktisk å spytte ut to før jeg fikk somlet meg til å skrive dette.

Dette er altså min nye, personlige blogg. Jeg har trent en stund på å plukke ut det jeg ser på som gode blogginnlegg, men skal nå skifte fokuset over på meg selv og mine egne innlegg. :)

Det er mye upløyd mark der ute, synes jeg, mye rom for å sette sitt preg på ting. Sannsynligheten er likevel stor for at jeg vil forbli nok en obskur blogger i vrimmelen som finnes der ute. vi får se. Jeg gleder meg i hvert fall til å ta fatt, og over det faktum at jeg allerede har tatt fatt. Av og til føler man at man får ting gratis, at en gedigen positiv følelse nærmest overvelder en.

God morgen verden...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar