fredag 22. mai 2009

Jeg undres

Jeg lurer på hvorfor bloggere linker til Vampus, for eksempel. At de som er enig med henne linker til henne er ikke noe rart, men at andre kan gjøre det forstår jeg ikke. Hun bidrar jo ikke til noe som helst med sin vulgære konservatisme. Jeg er fortsatt ny som blogger, så kanskje er det derfor min forståelse av dette er noe begrenset.

Dette gjelder jo ikke bare henne, men også andre populære bloggere, som egentlig ikke har gjort noe for å fortjene alle linkene. Å linke til noen er å støtte dem.

Kanskje noen kan forklare det for meg, forklare sine beveggrunner for å støtte heller åpenlyst tvilsomme holdninger?

4 kommentarer:

  1. Tja.... Det blir vel litt det samme som nye bloggere som skriver negativt om kjente bloggere for å få oppmerksomhet ? Og du har jo lyktes siden jeg nå har lest litt på bloggen og kommentert ;-)

    SvarSlett
  2. Det var ikke rare suksessen i så fall.

    Og jeg er ikke akkurat noen ny blogger lenger.

    SvarSlett
  3. jeg har linket til henne fordi jeg også blir inspirert av de jeg er dypt uenig med, inspirert til å finne ut av hvorfor jeg er uenig med dem og eventuelt kunne argumentere imot. Kjedelig om man er eing i det alle skriver! Dessuten kommer jo oppdateringene på bloggen om hva de akkurat har skrevet om, så da kan man jo følge med...

    SvarSlett
  4. Man kan bli inspirert av dem på en bakvendt måte, og det er en måte å følge bedre med dem på, men jeg lurer fortsatt.

    SvarSlett